...klart man inte blir ensam ikväll (:


sitter & kikar på efterlyst som inte alls är lika bra som förr.. det var mer grova inslag förut haha hemsk ja låter men sant ju.. kmr aldrig glömma han kiss-mannen som gick och kissade på folk som satt och väntade på bussen..  sjuka människor det finns! Men minns hur jag kunde längta till efterlyst när jag var yngre, ungefär som jag kan längta efter oth eller liknande serier idag haha xD


annars så sitter jag och kollar bilder på datorn, jag har verkligen sjukt mycket verkliigen SJUKT MYCKET bilder på min dator :p måste lägga över allting på ett usb-minne eller ngt, fett synd om datorn skulle pajja :/ (som den hos pappa gjorde förut......) Hittade iaf en på syskonbarnen från i påskas nångång och ohh vad jag saknar er.. kan ni tänka er? jag jobbar på ett dagis med huuuuuuur många ungar som helst! men ingen jvl är i närheten så bra som ni ((:



♥ Livia ♥ Iggy ♥ Vilda ♥ Noa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0