jag är för envis för att bry mig, do whatever you like

synd om det ska sluta såhär... nej fan som vi sa igår tjejer när vi såg matchen.. varför gör vi aldrig sådär ? eller varför spelar vi inte som vi brukade göra på waltherskamperna ? vart är den glädjen nånstans? vi ägde då ju!
nu får vi fan börja kriga! nästa år är vårt år! men då gäller det att vi fixar det här nunuNU!

 
jag må bara trött på fotboll.. men jag fan lever för det!




idag ville jag kika på hockey men en viss stjärtonge ligger hemma med huvudvärk.. hm hon som partar så mycket borde väll ha lärt sig att klunka vatten när man kommer hem vid det här lagret ? ellllllllllllller? maha :D
istället blir det väll av att kanske dra & kika efter ett par shoes, sen biorio med mamsen senare(?) följt av café 60 med brudare till kvällen ? ingenting planerat men är väll ungefär sådär planerna ser ut just nu. TJOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0