IDIOT HELVETTE!!!!! :'( :@ !!!!!!!!!!!!!!

kul att man på 10min kan bli från typ världens gladaste till världens ledsnaste person ? fattar inte... om det nu har hänt 2 ggr förut ! vrf kopplar man inte hunden nu då för ?!?!?!?!?!?!?! en gång är till och med för mycket ! 2 ggr finns inte ! 3 ggr !!!!!!!!!!!!!?
iza har ju blivit "överfallen" av en hund 2 ggr förut .. samma alltså.. men när mamma varit ute med dom.. så nu märker jag hur iza blir orolig och bara drar rakt fram vill hem... sen kmr hunden lös full fart mot henne, försöker få tag i henne, jag hör hur hon skriker! aldrig varit så rädd i hela mitt liv.. Slutar med att ägaren till hunden slänger sig över den.. jag får inte kontakt med iza för hon är så rädd, shitt ja trodde fan hon skulle dö. Tog mina hundar och gick raka vägen hem igen.

3 ggr finns inte. det är 3 ggr för mycket. du ska va JÄVLIGT glad för att hon ens lever nu.
har fan fortf. ont i hjärtat.
IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fucking det värsta jag varit med om
hon är fan förstörd. ligger helt stilla , helt jvla stel. konstigt.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0