GE MIG JOBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

tidigare idag var jag i stan och kollade min rygg (.....fot & knä haha) , han knäckte både ryggen & nacken, damn va skönt det var! men ska dit nästa vecka också, ryggen blir ju inte bra för ett litet besök och dessutom kollade han ju foten och knät också så nästa gång blir det mer fokus på ryggen! han sa att mitt knä verkar stabilt förutom att jag måste träna det extra för att mitt korsband är försvagat, drf ja har så ont i knät typ.. sög så får jobba på det .

efter de besöket drog jag mig till vällingby, tog mig i kragen och tog mig till banken, sen hälsade jag på ullis på inspiration och bestämde en träff till senare ikväll :))
Nu har jag precis skrivit in mitt CV på en sida angående jobb & liknande i norge höhö så får se vart de leder.. men det vore najs viiiiiiisst tjejor (a) :)
har sökt på en 7-eleven i stan också som sökte en person som var redo att jobba kvällar & helger aaaah perfekt för mig som inte alls tränar varje kväll o match på helgerna(?), gillart! starkt.. :p men då är frågan fotboll el pengar ? haha gahhh PENGAR !!!!!!!!!!

för övrigt så sitter jag här i mina svarta jeans & rolling stones t-shirt och har på martin stenmarck i bakgrunden hmmm?

 



imorrn är det match och efter det börja spåra hos camilla efter det utgång ! fan va kuuuuuuul !
sist vi partade (förutom rhodos) va typ förra sommaren och det var galet hahaha :D iiiiiih så taggad !

imorgon kväll blir det all in


Kommentarer
Postat av: caroline

Fan va jag älskar när du e party linnsan! :D

2009-09-05 @ 13:34:53
URL: http://caronica.blogg.se/
Postat av: Jannica

cute cute cute :D

2009-09-05 @ 18:03:44
URL: http://caronica.blogg.se/
Postat av: linn

ja me ! men de blev ju inte så jvla party ju ?!

2009-09-06 @ 03:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0