ledsen linn



efter ett varmt bad och att ha suttit på msn och pratat ut med världens bästa carro så har jag nu avreagerat mig lite . Men har hunnit tänkt en massa på den här lilla stunden. Fotboll är mitt LIV! utan att överdriva... folk som inte kan stötta mig igenom det ska nog heller inte vistas i det(?) whatever... jvligt förbannat tråkigt det skulle va/kommer bli (?) att lira div 2 ...igen. MEN jag älskar mitt lag, jag älskar tjejerna, bryyydarna.. skulle kunna byta lag för att få stanna kvar i div 1 men är det verkligen värt det? offra er? ALDRIG(!) skulle aldrig kunna svika er. Svårt att tänka mig att det finns något härligare tjejgäng i ngt lag än vi?

Vi får ny tränare - vi lirar ett år i 2:an - kommer tillbaka till div1 starkare & gladare

 


finn ett stort fel på bilden

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite roligt att min tjejkompis gjorde 4 mål & 3 ass mot er haha... illa:P

2009-10-09 @ 00:47:01
Postat av: Anonym

Håller med dig Linn! <3

2009-10-09 @ 07:10:12
URL: http://sandral.blogg.se/
Postat av: linn

hej felix

2009-10-09 @ 07:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0