Idol Tove Östman

ingen bollträning blidde det... synd när vi väl var på planen och värmde upp så ska det helt plötsligt liras sanktan?? illa hur folket inte kan hålla koll på alla tider menmen shit happens så istället skulle vi gymma men jag & camilla tog oss ut till spåret och sprang det korta 2 varv ist, härligt! går snabbt att springa med någon som man bara kan snacka massa skit och sånt med ((: därefter körde vi faktiskt lite på gymmet också (: blidde lite mage och sånt skit (: kommer ångra mig när jag vaknar imorgon att jag inte stretchade ngt...

  
jag & millis på träningsläger i turkey tidigare this year !



.. sen kom mami med bilen så övningskörde jag lite eller rätt länge och det gick helt okej :) hon lurade på mig rondell efter rondell med hihi men de gick bra så a :)

nu har jag precis kollat på idol och fan vad skön hon lilltjejen Tove är, 16 år och så jädrans cool! go girl!
nu är det inlåst, om det är bra återstår att se (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0