idag kommer min lilla mamma hem :')

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh börjar bli sjuk, kan inte, får inte, vill inte, ska inte ! skippar gymmet idag(?) får springa extra mkt på bollträningen senare :p sen får vi se.. om jag inte blir bättre skippar jag nog vår sista träning på torsdag.. vill inte det dock, är ju sista sista(!) anyway bara måste vara fit for fight på fredag! YIIHAAAA !

idag kmr min lilla mami hem från London hihi (: saknat lilla mamma :D våra fina kvällsstunder i badrummet när båda bara måste vara där samtidigt och tvätta ansiktet/borsta tänderna osv.. :p





nu måste jag hitta något att slänga på mig, ska till ullis och käka pannkakor hihi då behöver man inte vara så fin ;) elllller? höhö, nejmen ska nog sms:a och fråga om det är okej att man tar mjukisar på sig...
kommer aldrig glömma förut när hon påminde mig om att jag absolut inte fick ha mjukisbyxor på mig varje gång vi skulle in till stan! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0