flippiskväll

igår efter träningen drog då jag och elin iväg och mötte upp lilla fulen för att ta oss till konsum haha tror ni inte vi missar att gå av eftersom att vi snackar om björnar!! :D men men 3 minuter på oss innan konsum skulle stänga klart vi hann! :)) hillgur stod där och väntade så köpte vi massa gottis och hyrde film :)
var sjuuukt trött igår :p sry  .... men mysigt var det iaf, länge sen vi 4 sågs! SJUKT.
kl 09 imorse drog jag och finen upp och tog en promenad hem medans de andra 2 mupparna sov så fint hähä :D



på dagen stack jag till staden och drog en fika med benjamin följt av fönstershopping!
nu har jag inte gjort någonting annat än att kikat på skärgårdsdotorn och busats med mr.M , efter hans träning blir det väll fortsättning på det höhö geeks(?) nääääe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0