dumma dumma hy

snaaaaaaaark ... precis en sån dag är det idag .
drog hem & sussa hos mickepicke igårkväll efter en mysig kväll med girlsen hemma hos josskoss så blev en tidig morgon och envis som jag är så bara skulle jag hem! hade ont i magen och det bara stack i kroppen på mig så det var ett måste :p micke försökte tvinga med mig in i bilen men inte då haha =P

nu har jag bara tatt det lungt, käkat lite frulle kollat på oth och myst med hundarna :) Ska snart ta dom på en liten kissrunda innan det är dags att ta sig till doktorn för att klaga på min elaka hy! snyft

något som iaf gör dagen lite ljusare är att det är roligare att kika på kontot nu iaf :D yiihaa men det ska sparas!(?) yepp! 


aaaaaaja ska ta dom nu så jag hinner chillerilla framför ett gossip avsnitt också blää inte alls ngn pigg dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0