tummen upp för karlaplan

hejsansvejsan ! (:

blev en liten utgång igår ändå, till karlaplan.. Kan inte säga mycket annat än att det var riktigt riktigt trevligt.. Saknat eller a saknar dessa hemmafester ! Det var hur sköna people som helst hihi :) ser fram emot att göra om det (:

idag tog det emot när jag var tvungen att ta mig till vby för att fixa naglarna halv 1 , sen drog jag hem till micke och kollade på matchen. yeaaaajjj SM GULD SM GULD SM GULD !! :D hihihihihi :) fan vilken känsla för fansen att springa in på planen efter slutsignalen ! daamn

sen har jag varit på step, jobbigt !! nu har jag och picke ätit tacos, ska myspysa lite nuw :) men båda mår så jvla illa haha :p


PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0