SURPRISE DADI, DU HAR BLITT MORFAR! (igen) =)

svar: ja , jag var bebisvakt hihihi :)













ser ni blicken? kommer alltid tycka att katter är läskiga, känns ju som att de ska anfalla en..
Skulle iaf aldrig komma på tanken att leka arga leken med en misse inte, nix!
Hittade inte lilla grå, han var väll ute och mördade möss ! usch


Nu ska jag byta om till träningskläder ! yepp pooosss :))
förresten så gick det rätt bra på träningen igår hihihi nya tränaren sa dock inte så mycket men han skulle babbla på mer på söndag så då får vi väll se om mitt intryck av hnm förändras? haha hittils verkar han okej höhö

en sak till haha ÄLSKAR torsdagar eftersom det är mammas pojkar gahh :D Bobby & Jane mina favoriter, HELT KLART! följt av paradise ;))


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

grymt fin katt ju.

2009-11-26 @ 20:33:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: linnn

ja

2009-11-26 @ 21:32:12
URL: http://linnlissel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0