plzz call me


wowoo typ klar ! tog sin lilla tid och vill inte ens se efter i de kassar jag proppade med kläder.. då kommer jag ångra mig och sen är garderoben tillbaks på ruta 1 igen, så såhär får det va!

Det gick bra hos Vickipicki hon skällde bara lite på en dag resten var fine (; måste bara börja rulla egna köttbullar istället för att äta klara! haha yeah yeah vad gör man inte ;) om 2 veckor ska hon få se på resultat! fick 3st läxor som jag helst ska ha fixat tills dess (:


Nu har jag badat och sitter och kollar på Spread med Ashton kutcher, speciell men charmig :)

Om 30min börjar världens bästa pogram hähä, Mammas pojkar ! yiiihaaaa följt av Paradise hotel ;) tummen upp för den här torsdags kvällen helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0