min kagge is screaming

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ ! blev as trött redan vid 20:30 nu ikväll ! krigade mig vaken till 21 då andra avenyn startar ;p
sen efter de släckte jag lampan, men har så jvla ont i magen eller typ kramp aktigt..
så kan inte sova ! helt omöjligt ...  ingen bra mat dag idag helt enkelt,
en soppa till lunch och en liten portion gröt till middag ajaj men nu får jag stå ut tills imorgon bitti..


Annars så var det huuur mysigt som helst att chilla lite hemma hos Tisa iaf :) Känns som att det var igår vi umgicks men ändå as länge sen.. Minnen at your place haha love! Tycker ändå att usa inte är någonting för dig och att du kan ta ditt pick & pack och flytta dig hem igen på heltid alltså (: elllllllllllller så kan du få packa ner mig i din lilla trunk så jag kan bosätta mig i ditt studentrum hihihi :)


  
hähähä ruli dag/kväll ändå ;p



jusste sa jag att jag har sån fet jvla ångest inför julen?!   s k j u t   m i g .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0