EN LEDIG DAG KVAR !.....

...tills fotbollen startar igen, med inomhus! alltså catchingwowow(?)
or not :p inomhus är inte riiiiktigt min grej men men.. får se hur det känns

När det för en gångs skull är SOL ute så är det första jag gör när jag vaknar att klaga på den haha lös ju fan rätt in i rummet, snark..


Förresten så kom tajsalajnen hem idag, efter att ha tillbringat en evighet i USA :D

 

damn girl jag är säker på att vi har en masssssa to talk about (a) (innan du draar igen)



nu ska jag fixa i ordning mig lite för att träffa stjärten en tag :)
vi ska ut & gå en liten sväng för att säga hej till soolen (: ikväll blir det myyys ♥
..och ja, ja sitter och lyssnar på pirates of the caribbean musik ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0