är man arbetslös så är man ...

fixat bloggen liite..  nu säger alla mina nära: ut & sök jobb istället! sanningen är att jag gjorde faktiskt det igår! (kör ett varannan dag race annars orkar man inte!) och hoppas hoppas hoppas att dom hör av sig, lät ju iaf liiiiiiiiiita lovande men men med min tur så ska jag nog inte förvänta mig något :)


Tänkte iaf ta ett litet break nu och sätta på mig lite kläder för att dra ut och springa ! Vilade från träning igår eftersom att mina ben typ håller på att gå av (känns det som) så tror det kommer bli riktigt skönt att kuta idag ist (:  Har lagt in massa musik på ipoden så dags att se vad den går för ;)



haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0