vår tränare har mens varje tisdag

Gahhhhhh !!! glömde att det var tisdag idag.. vår tränare har mens på tisdagar .. vi brukar vara vana men idag var det fan mens ggr 1000!!! och BARA för att så bestämde jag mig för att tala om att jag kommer hem 2 träningar senare än vad man får efter uppehållet i sommar , 2 träningar.... och han dampa! HAHA!
en till bara för att är att han flyttade fram träningen en kvart på torsdag så vi tränar alltså 11:15 torsdag morgon och hej carros skiva imorgonkväll!
det är sånna som han som förstör mina kvällar! Träningen gick verkligen RENT åt HELVETTE! hejdå 27points, 27 hela poäng!! fan va DÅLIG jag är!!

nu ska jag duscha, göra te + mackor, tanka hem säsongens SISTA gossip girl, gosh chuck är så jävla söt just nu tycker så synd om grabben...vill bara vara blair en snabbis och springa och hoppa på honom! ska även tanka nya oth som slutade jävligt spännande sist !
ohhh är så jävla sugen på choklad!!! Carro ja ska äta choklad på rhodos!! ska leva på det! nudlar, choklad & sprit! nu kör vi bruden haha vi har varit sjyyykt duktiga nu !
utan godis, chips & läsk sen nyår, har du hållt dig ?  vavavaaaa annars får du en kyyk i din studentmössa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0