seg linn med mycket plugg och för lite pengar

gomorron gomorron, idag är jag sjuk eller typ.. blir fan aldrig sjuk sjuk men dålig ha.. är dunder förkyld & 1000% seg! hemma idag, har redan pluggat lite matte men nu tog det stop för nu fattar jag ingenting ;/ jobbigt när man inte har ngn att fråga.. Vet inte om jag ska träna ikv eller inte, ngt säger mig att jag borde skippa det men samtidigt måste jag för att slippa få ångest. Är så sjukt mkt just nu, matte prov imorrn, har en filosofi uppgift jag måste avsluta + ett historia arbete som också måste avslutas sen en svenska redovisning som jag inte ens påbörjat ännu.
Halv 3 ska jag fixa mina naglar, var flera veckor sedan och dem sitter fortf som sten! gillar det nya stället ((: om det vore förr så hade alla förutom 3 varit trasiga nu men icke då (: Skulle sitta fint me en feeet plånbok just nu! då vet jag nån som hade släppt loss i vby senare idag! finns det ngt bättre än shopping när man känner sig hängig? el a de skulle va om man inte skulle hitta någonting...  


        ska väll forts. kriga lite med matten nu....

 


förresten! längtar så sjuukt till sommaren! känns som att den kommer bli oslagbar! det enda som fattas är ett najs jobb i ngn cool klädaffär, kanske kan fixa till ett hyffsat CV idag också när jag ändå är i full fart ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0