inte mkt i skolan nu ... lite föör segt ?

tjollahoppi ! mkt piggare nu (: men så är det väll alltid.. värst på mornar & kvällar.. blev ingenting me vårat arbete istället drog vi till staden :) haha sjuka underbara varelser :) fattar inte att folk ens vill snacka med oss dem måste ju tycka vi är jobbiga xD men verkar inte precis som de haha och galet roligt man kan ha med kläder? ni förgyller min dag/ar, jag älskarälskarälskar er!! blev lite shopping också :) kan dock inte bestämma mig angående skorna... fan petar ju gud i arslet när ja har dem men a är man långeman så är man! orättvist!!! om man ändå vore 5cm kortare.. så nu är det dags för mig att leva fattigt igen! ska inte köpa ngt förns rhodos nu ! om det inte är ngt man skulle kunna ha med sig dit eller att mami & papi bjuder typ ? haha jaja



mina prylar



tagga tjejer.. tagga! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0