igår på träningen: "det här är ödet nu blir jag träffad av blixten"

NY DAG NYA TAG

comhem funkade ju inte igårkväll men livet rullade vidare för det .. tro det eller ej men om det hade varit för ett halvår sedan hade jag låst in mig i rummet slängt lampan o somnat med kläderna på av ilska.
Nu när jag drar iväg till skolan för att plugga lite natur c:a 2h så kommer jag inte vara tbx hem förrens kring 00:30 ! Matchen idag kan fan sluta hur som helst med tanke på hur vi spelade senaste matchen men okej sa inte vara sån nu... hoppas det går bra.. Är svenska cupen idag så blir ju bara bättre & bättre lag ju längre man kommer, om man inte har världens flyt alal matcher vill säga

dagens: mina för små "matchoveralls/parad braller" som man inte får över rumpan, svart t-shirt + en svart tjocktröja från Victorias secret , adidas skor o nytvättat ofixat troll hår så jvla fresh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0