har blivit faster igen, skadad & fått kort hår!

okej.. vet inte om jag var såå seriös när jag sa att jag ville skada mig på träningen igår (för att jag inte va sugen på att träna) men självklart gjorde jag det då också :p ! eller alltså vi lirade 1 mot 1 och jag skulle dribbla av cicci haha höger,vänster,höger,vänster nej tar höger! men då vare försent så snubblade på bollen o kändes i hela jvla knät haha men jag knatade på & gick liksom bort det onda tillslut...
sen igårkväll när jag reste mig från dator stolen så kunde jag knappt räta på benet och det bara vek sig när jag försökte stödja mig på det...  så jag tog massa tigerbalsam och gick sedan och la mig ...
men inte är det bättre idag inte.. fan! har ju idrott idag, dagens första & sista lektion.. men tvekar på att man kan vara med.. ohh vill ju lira boll :( (fotboll på fritiden är såå mycket roligare)

blir ingen träning ikväll iaf.. men det hade det inte blivit även om jag hade kunnat gå för jag måste plugga . imorrn ska alla arbeten vara klara så ikväll blir det jobbajobbajobba! vi ska ha mysplugg kväll here ja & mina brydar :)

förresten så drömde jag att min bror & vickan fick tvillingar, en kille & en tjej, o daaamn va söta dem var! sen drömde jag att jag skulle till frissan då innan studenten och jag bad henne ta bort allt slitna o jag kommer ut från salongen som korthårig! aaaja lite nödvändig fakta där!

Tjollahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0