får inte bli sjuk nu !

Ohhhh !  känt mig sliten ett bra tag nu men har aldrig blivit sjuk tills nu (?)  har sjuk huvudvärk, gör ont när jag hostar + att "pipandning".. fanfanfanfan inte den här veckan, inte nu!.. är ju så taggad! sitter med te & gröt just nu, jag ska fan inte bli sjuk nu.. det får vänta en vecka, kom igen kroppen you can do it!!

Idag ska jag möta mami inne i stan runt 11 på jakt efter shoes! sen 14 har jag idrott.. borde skippa den om jag nu inte vill bli sjuk men jag kan inte, missade förra veckan så måste! får vara klädd som om det vore -30
sen ikväll är det träning.. ännu bättre, får se hur jag känner mig senare under dagen om jag ska vila från den el inte men jag vill lira i helgen så då måste jag ju typ träna :/ hömmmmm

nu ska jag gå å knapra lite c-vitaminer kanske lite alvedon o ipren också sen en å annan clarityn skadar väll inte.. Kommer vandra omkring med idrottskläder i city höhö idag får bli en sån dag då jag inte orkar bry mig
PEACE


takida - burning inside  lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0