"du ser gladare ut nu när du shoppat lite"

... alldeles riktigt lilla mamma! jag blir alltid på bättre humör när jag fått spendera lite pengar ! Hittade dock inte det jag var ute efter dvs. ett par högklackat eller 2 hähä som jag kan ha på stunden och eller vid utgång.. men men ska kika igen i veckan sen...  b lev en disco bikini, linne, jeans shorts, och knallrosa nagellack maha ! ..sen gladiatorflajjerna köpte jag förra veckan.
Carro den lilla loppan hittar alltid massa fint när hon är med mig, hon köpte skitfina klackisar ..... vill också ha men kan fan inte eller jo men onödigt för jag går aldrig i det om det inte är utgång ..

Ikväll blir det kväll a la linn dvs. ansiktsmask, ska färga ögonbryn & fransar o lite sånt där mys ((:


GE MIG RHODOS NU!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fan va snygga naglarna blev :D

2009-05-10 @ 18:13:56
URL: http://carjan.blogg.se/
Postat av: linn

haha jaa en liten färgklick på mig är fan ngt nytt

2009-05-10 @ 18:26:29
Postat av: carro

Det där lilla gör ganska mycket ändå =)

2009-05-10 @ 18:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0