DOMARJVL!

matchen dåe... blev torsk, 4-3 inte rättvist! visst det är svagt att skylla på domaren men i det här fallet så a deras sista mål var såå inte mål! blinda jvla domarhelvette som inte kan se världens mest klockrenaste offside!! sen efter de att dem vågar dömma bort ett mål för oss som skulle betytt 1p...?!?!?! ohhhhh blir inte bättre av att ha planetens mest negativa tränare heller.. du kanske inte har tänkt på att det är du som är tränare ? det är du som tränar oss, det är du som coachar laget att det kanske är hos dig felet ligger? det kanske är vi som ska skämmas ;)
gjorde iaf nickmål men det kvittar när det ändå slutade med torsk..

vi skulle igentligen varit lediga på tisdag men nu slängde han snabbt in fys & löpning istället, men jag förstår honom för jag tror också att vi blir sjukt mkt bättre till nästa match av att straff träna (:

aaaaaaaja skitsamma... har gjort lite svenska nu ikväll, har redovisning imorrn efter det är det bara en filosofi uppgift som ska skrivas klart sen är allt klart... no more school.. waaaa panik


herregud klockan är ju över 22 & jag är döds trött! GODNATT



jag skulle aldrig kunna gå bakom ryggen på en nära vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0