vart skaru fuckface!?

chillevippen! idag är jag gladare maha iaf nu.. blev en sömnlös natt sen en tidig morgon för att spela match mot Älvsjö. Matchen slutade 2-1 till dem ..tyvärr... kan inte precis säga att dem var värda vinsten då vi lirade mkt bättre men missade våra mål chanser... + att deras 2 skit mål verkligen var skit mål.. men jaja bättre att torska alla träningsmatcher nu så vinner vi när serien startar istället ;)
Just nu sitter jag & kollar på torkel i knipa haha finns det seriöst ngn sjukare film? Är svin hungrig också, bra där linn bra, är ju inte alls lång tid kvar till middag ha får stå ut helt enkelt.. tugga tuggummi ;p

Vad händer ikväll då? Funtar på att dra med hille m.fl. till Harrys där det är Metallica kväll idag & imorrn haha najs ju! Men är sugen på en myskväll också haha vilket problem vaaa är galet sugen på Harry's saken är bara att jag inte känner för att dricka någonting den här helgen men är fortf. några timmar kvar så vad som händer återstår att se! 

Hängt upp boxsningsäcken nu haha wiee as skönt men okej jag suger ju på att "slåss" ! måste be om lite help (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0