tjoBRÄ

slutade för sisådär 3h sedan hoho men jag & hille sitter här i skulan, lyssnar på musik och pluggar. Har matte prov på onsdag kan inget! och ändå är det filosofi hemskrivningen jag sitter och arbetar med haha men det är iaf liiiite roligare.. Men kan ju inte påstå att jag kommit så långt .. :/ Felix har precis suttit här och snackat i 180 också maha
om cirkus en kvart kommer mami och hämtar mig för jag kan knappt gå med min cp fot buhu :( nu kom arre och socialade sig me ((: .... men självklart kmr felix tbx och speedar(!) GRRR

va händer ikvällråååå har egen träning men vet faktiskt inte om jag orkar lalalaa vill cooosa AJA







Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuck U :P

2009-03-27 @ 16:32:44
Postat av: linn

haha fortf så skulle jag om det gick..

2009-03-27 @ 17:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0