pluggisar

naaaa mina duktiga små flickor :') Elin sitter här bredvid och skriver för fullt, finen likaså och lilla Hille sitter och gubblar så huvudet nästan spricker om kvinnornas makt i samhället. Själv sitter jag och arbetar med avrättning som sagt. Allla sitter med sin musik i öronen helt osociala haha, men de e bra! Vi slutar om 20-30min och då är det maaat! Ska käka på mickes idag, beeeeeef händer typ aldrig men nu så, mums! as hungrig!!!

dags att fortsätta



update (15:14): slutade runt 12 & gick och åt men nu sitter jag och hillgur här och pluggar haha geeks men mysigt i skolan ju höhö men börjar bli pömsig nu så dags att dra sig hem snart... käka lite våfflor och sedan bege sig till bollträning


2 pixs på mig och hillie första är från kall -06 och andra kryssningen -09 haha




Kommentarer
Postat av: Anonym

Yepp, det är dina tjejer de ;p

De riktiga nördarna.

2009-03-26 @ 15:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0