lyckad "chill" kväll (:

tjo!
Igentligen var jag bjuden hem till papi på middag igår, men eftersom att fotbollen tar så sjukt med tid just nu så får man faktiskt ta vara på den lediga tid man får! så blev en kväll me vännerna ist..
Det var myspys, var bara flippisgänget först hihi så vi satt på nivå ett tag innan vi drog oss till biljardpalatset där vi satt & chillade ytterligare ett tag tills F's boy med vänner kom och sedan lirade vi lite ((: Vi lyckades komma undan billigt iaf hähä sen drog jag hillgur & lille elin hem till A och varvade ner med en movie, el a mamma mia ett x antal ggr... haha!
Var faktiskt piggare imorse än förväntat till skillnad från andra... ha men var tvungen att dra mig upp till vby vid 1 buhu för att fixa en nagel, sen drog jag och käkade med elin o hille, den där latten var verkligen behövd!

Nu har jag badat och fräschat till mig! hatar att somna utan att tvätta bort sminket, fy... måste plugga ikväll.. boring men måste, ska börja med matten nu en latte på den kanske me? maha 
Imorrn missar jag första lektionen eftersom att jag ska på massage igen, GIIIIIIIIIIIIIIIIIVE!
 


bjuder på helgens sköning (: Vinyl Shakerz - One Night in Bangkok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0