ingen ork och kort stubin

hemma från riala nu, var mysigt att träffa syrran & gänget! men är sjukt trött! blev senare igår än förväntat, hade det riktigt mysigt och bara en massa babbel om allt & inget :) Men när man vaknar imorse (10:51) så ser jag att jag fått sms där det står: okej jag hämtar dig 11... kuuul! så var bara att slänga på sig ngt, slänga i sig lite mat och dra. Åkte förbi bromma och bytte ett par fotbollsskor till ett par älsklings copa hähä.


trots att jag träffat mina små sötnosar så är jag på grymt dåligt humör nu, verkligen grymt dåligt. men tror det har o göra med att jag är så satans trött! och trött på dig och dig .. asso GAAHHHHHHHHHHH låt mig va bara, ja klarar mig, sant, är ändå 19!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen har jag plugg att ta tag i också men vet ni, jag struntar i det nu för jag orkar verkligen inte. ikväll ska jag myspysa med mig själv! underbart






opus - life is life njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0