hatar min hund

ohh ja är så jvla irriterad just nu!!! jvla hund!!! lämnar dem ensamma i 1½h... skiter i att stänga in dem i mammas rum så att dem håller truten, tänkte att 1½ h borde dem klara... när jag kommer hem har han bitit sönder både det ena och det andra som inte är det lättaste att få tag på.. OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu måste jag lägga mina "spar" pengar på en NY, så jvla onödigt ohhhhh
hatar honom .....

dags för duschen sen begravning. dan började ju bra iaf . HELVETTE!! den lär ju inte sluta bättre heller eftersom att jag såklart har match imorrn kl 09! vilket innebär att det är samling 07:30! KILL ME.
i det är tillståndet är det inte läge att prata med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0