Direkt från Södertörns Högskola!

Hejiiiiiii... Vi gästbloggar DIREKT från skolan med bara snygga killar,eller hur Nea?!:=).NOT a men 1 iallafall,hehe!
Vi har suttit här o pluggat i 3 timmar nu ,,OBSERVERA i 3 timmar o linn har gjort en massa mattetal,BRA gumman! Elin satsar på MVG och har gjort klart sitt arbete,ELIN bästa pluggisen,det här e vårat nya koncept,Nea"mvg"jakobsson har redan mvg i allt så det e  lungt.:)
Själv ska jag läsa klart min bok e snart klar har bara 1057 sidor kvar och 4000 till till tentan på tisdag! yes:) haha

Nu ska vi på match har laddat upp me massa mental träning,mat,vatten o plugg,kan det bli bättre!?!?
(eller naturgodis kanske) haha
Nu ska vi dra till samlingen:)
Vi ska KROSSA
ha en fortsatt fin dag!  <3 ::/ NEA,ELin,Linn,CamY



update! Vi vann med 8-2! (deras mål var två straffar som dem hade på oss ibörjan för att vi är 2 divisioner bättre). Nu är man finally hemma! har duschat och fått i mig käk vilket var bråttom ha-ha typ skakade när jag kom hem för att jag var så hungrig fan muuuums va gott det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0