och han gör det igen...

ohhh vad sånt här är irriterande !! skrev fan hur jvla mkt som helst och sen bara försvinner skiten AJA!!!

(bild som jag i smyg tog förra sommaren) och tror ni inte jag blev glad idag när jag satt inne på gymmet och helt plötsligt fick syn på denna pudding utanför.. iår igen?! han va dock inte lika snygg som förra året men han duger hähä xD Han gick där i samma vita sneaker, svarta shorts, röda linne, bruna hår (fast kortare), solglajjer (fast vita), lyssnade på musik, rensadelite ogräs och gjorde nälstabadet redo för att så småning om öppna! kanske är detta ett tecken på att jag den här gången borde snacka något med grabben ? (a) hoho he's mine

började även den här dagen med 1h promenad, kompis det går bra nu (: hihi därefter träffade jag pt'n vicki nere på worldclass och snackade massa skit om allt från mina matvanor till mina fobier och mina framtisplaner samtidigt som hon sakta men säkert plågade mig och det gillar vi! =)

nej nu måste jag börja knata, ska jag äta middag hemma hos pappsen, hoppas på att patrik och thessan också vill med men ser ytterst tveksamt ut buhu tråkiiiii ! sen ikväll blir det film med micke (:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0