FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN ! och vill görat igen


bättre sent än aldrig! Studenten var grym! Vi startade kl 08 i rondellen ! stämning va vad det var där! efter det gick v i alal till skolan och hoppade & dansade på borden, fick våra betyg och därefter tågade vi iväg till scoutstugan.. Ville inte att dagen skulle ta slut.. När vi var framme i stugan så stod alle och tröck där inne rå taggade för att få springa ut ! Vår klass var först ut och känslan gahhhhh ! vill springa ut igenigenigen!  Stod och kramades lite med folket och vadå tårar ...? hihi (: sen var det bara att byta om för att tagga till till flaket! FAN VA TAGGAT !! men okej... vi åkte kanske i 3h , om inte mer.. (tillskillnad fårn andra som fick åka 10min haha! ) stannade i stan och badade i fontänen :D så värt det ! även fast man stod helt dyngsur på flaket sen och höll på att frysa ihjäl! men man tar bara studenten en gång...  När vi tillslut kom fram blev jag hämtat i en porsche och jag förstörde pappas planerade entré haha :D sry men bara för att jag är en sån tävlingsmänniska? Vi skulle köra efter pappa men när han körde rakt fram säger jag åt min snubbe som kör att ta höger för då kommer vi vinna! hahah ! Hemma hoppade jag bara snabbt in i duschen och sedan var det mys med lite släkt osv.. fan gick ju och hade frostskador kvällen ut.. :p innan vi taggade iväg ut sen till kvällen :) Det blev inte som man tänkt sig men det blev ändå bra :) 

grym grym GRYM dag! 


        


vi 4 , ALLTID

    
 
              

NEXT CHAPTER



Igår blev det en heldag med grapparna hihi jag och hillgur mötte upp lidde & flexi o kollade på deras match.. el aa kollade och kollade felix (kryckan) skulle bara visa intresset ;) höhö sen drog vi och kollade på film följt av mat och avslutades med fotboll igen + massa gottis ;) ja tror nåååån hade seperationsångest ? haha :D

 

AJA fan det här tog tid! nu måste jag fixa mig.. har match idag... i UMEÅ!!! kul :) tur att vi flyger iaf ...

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha barbie på tv när linnsan tar studenten!

Tappade mobilen samma kväll så jag behöver ditt nya nr igen =D

2009-06-14 @ 23:05:00
Postat av: linn

haha därför du är så insatt :D ! nemen då var det drf jag aldrig fick nå svar då el ? tackade iaf så mkt för presenten och att ni kom sötnos :) ! har du samma nummer?

2009-06-15 @ 12:53:01
Postat av: Stina

Nää fick nytt idag skickar det på facebook =)

2009-06-25 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0