sanningen

försökte förklara varför man inte kan ha kul utan pengar...
och slutsatsen blev den att;  i vårt gäng så festar man eller äter mat!

ses på calles ikväll då, tjing!


update:

blev inte calles utan blev till att komma lite i stämning här sedan drog vi o spelade fotboll med några men blev en kort historia för mig då jag vrickade foten hahaha så DÅLIG! aja.. att missa fotbollen en vecka hit el dit gör väll ingenting just nu iaf ? min mami känner mig iaf bra o ringde precis i rätt läge och frågade om jag ville ha skjuss hem, SÅKLART jag ville! skiter i att kolla på walthers kampen imorrn som va planerat... är så irriterad så vill bara sova.. ska gratta ullis imorrn iaf som tar studenten! din tur att känna känslan bruden! ta vara på dagen för den är över innan du ens hinner förstå vad du gör..

felix har fixat spotify till mig! så jvla snäll tack grabben :)





ja & eileen ((:

Kommentarer
Postat av: Felix

Ååååh fick länk och allting söting haha ;)<3

2009-06-09 @ 00:43:25
URL: http://funkyme.blogg.se/
Postat av: linn

haha ja de e klart ;) måste dela med mig av mina besökare ^^

2009-06-09 @ 00:46:20
Postat av: Felix

Meeh inte bild nu haha!

2009-06-09 @ 15:15:10
Postat av: linn

haha men den är ju så soet!

2009-06-09 @ 16:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0