mayhem !


helluuuuuu ! trött är vad jag är.. igår så taggade jag, flexi, elin,fulen & hillgur lite hos mig först sedan taggade vi iväg mot stan till söder haha fan felix hoppar omkring och skrämmer folk på perrongen så pinsam!  "man lever ju bara en gång" :p finen har PANIK för hon måste kissa haha söt :D tillslut kom vi iaf fram till snaps men det sög för uteserveringen var inte öppen när vi kom dit och var typ 23 in ? hm anyway så drog vi till sturehof söderhof istället (: självklart så var mayhem det först man hörde när man klev in ! wowoo, när dem stängde så drog vi hem till mig eller vi ångrade oss påvägen så vi hoppade av tuben och skulle se om ego var öppet men det var det inte så nähepp drar vi väll hem iaf då... haha värsta catfighten på tuben mahaha fattade inte riktigt hur det startade men en otroligt mogen grabb showade penisen och därefter showade även en brud upp sitt paket och tillslut blev det catfight mellan den bruden och en brud som satt bredvid..  jag satt precis bredvid och fick inte fram någonting annat än: beef typ 3-4 ggr haha sen skuttade jag till mina homies så att brydarna ite skulle slita av mitt hår med haha nejmen aa det var hm...kul .  xD Felix fick gå in och styra upp lite hahaha bra där ;)  hos mig satt vi och chillade ett tag tills vi la oss men ack så dåligt jag sovit haha nej sorry mysigt när det är trångt....




... när klockan var strax innan 11 imorse var jag tvungen att få liv i gänget då jag var tvungen att dra på 6 års kalas! woho ! :p satt verkligen fint med käk och pannkakstårta kan jag iaf säga ! haha :D lilla vildis 6 år, tiden går snabbt :)

nu ikväll blir det moviemys med ullis ! (: blir en rysare då en 12 åring blir fången/instängd i en källare av en psykopat fy! därefter en komedi/drama med b.la. björn gustafsson (: behövs! fan vad tröööööööött jag ÄR! får se om jag håller mig vaken haha nejdå imorrn ska jag iaf sova ut! sweeet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0