fan vad skönt det skulle vara att vinna pengar ! grrrrr

maha! ja hade ju redan gymmat och så tidigare idag så drog tidigare till träningen för att vara lite personligt stöd ut camillus :)) och såhär kul hade jag... sorry millis :D


träningen gick helt okej (även fast fossingen fortf är STOR och blå! lalala)så som belöning drog jag och elin till coop och köpte lite godis xD och en tian lott för jag skulle blir rik!  men inte ens 10 spänn vinner man! nejnej alltid några gamlingar som har max 1 år kvar att leva som vinner miljonvinsterna el folk som redan badar i sedlar! tänk inte på mig nej gör fan inte det!



Kommentarer
Postat av: Felix

Nej vi gör inte det heller Linn ;)

2009-06-15 @ 23:33:06
URL: http://funkyme.blogg.se/
Postat av: linn

maha you wish :)

2009-06-16 @ 00:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0