BARA 1 månad kvar till Rhodos, sjukt!

1 FUCKING JVLA MÅNAD KVAR TILL RHODOS!!!!!

Hörde jag gymmet ropa? YESSSSSS , gymmade med nya schemat första gången igår och jag satt typ och plågade mig själv samtidigt som jag hade världens ångest då det nästan bara är övderdelen (fobi fobi fobi) jag kör nu ... men nej jag måste tro på henne jag kommer inte få muskler, bara långa fina..
AJA efter det ska jag in till stan & träffa benji var ju typ år & dar sedan :p sen träning (med stukad fot) sen chill i think, folk som ska fiesta tonight men har ju match imorrn så godiset och tv 'n komsi komsi (:
CIAO!

felix kan du förklarar för mig vrf jag 10:35 sitter och lyssnar på: nu kommer det tomtar ? som btw suger!! :p 


Kommentarer
Postat av: Felix

hahaha du börjar gilla den tror jag ;) haha!!

2009-06-12 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0