det var bra men inte som mr:r.....

... jag var så jvla taggad, jag skulle ha så sjukt kul och det hade jag!

det är näst intill bara med er som jag får mina skratt anfall.. och det älskar jag!




men det var inte alls som Rhodos.. blöö inte i närheten..

* saknar att stå på dansgolvet helt tokig då alla hoppar till musiken som ett gäng apor
* jag saknar att skutta förbi henki med carro med världens leende och ta några shottar
* saknar att gå omkring i lite kläder och ändå svettas som djur så man vill stå & dansa bredvid fläkten på grabbarnas
* efter en spårad kväll vill jag komma hem till hotellrummet och ta dräggbilder.. jag vill laga nudlar och skratta åt kvällen
* saknar att se victors min när vi bara går förbi utan att ta en drink på dream..
* jag saknar allt! precis allt..  

jag vill tillbaka, best ever

nu ska jag vara vit! vitvitvit ska räkna dagarna från och med nu!

natti,
imorrn blir en lång sovmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0