Boy you know I-I-I


birthday sex, love!


nu har man fått lite saker gjort iaf .. drog till forex och växlade money sen ringde jag doktorn och fick en tid ganska på en gång så drog mig till brommplan och träffade farbror doktorn.. vad sa han nu då.. jo jag hade el har mkt vätska haha typ haft det sen turkiet nu i april el när det var men men + att det var på gränsen till inflammation så fick tabletter för vätskan som jag ska ta 1 tablett 3 ggr per dag i 10 dagar och det får INTE blandas med alkohol haha vilken tur att jag ska till rhodos på söndag då.....
doktorn: va rhodos på söndag ?oj aa men då skriver jag ut antibiotika också för du lär få inflammation där nere då
ehm okej haha men det ska jag försöka skippa! för isåfall måste jag gå på antibiotika 10 dagar där nere också , mindre kul! FKB!

när jag var klar hos doktorn så stötte jag på felix bara sådär av en slump, han skulle träffa micke så jag hakade på dem till kista ((: köpte breaking down, sista twilight boken och den är enorm verkligen...

nu är jag hemma håller på med käk! kycklingfilé med potatiskroketter.. hallå ja kan visst laga mat ! iaf när jag är så jvla hungrig som NU!

Kommentarer
Postat av: finen

du vet att de inte är så bra att sola när man går på antibiotika ;p

2009-07-08 @ 08:36:01
URL: http://josefinedjerfsten.blogg.se/
Postat av: linn

jag går inte på det ännu (:

2009-07-08 @ 09:59:08
Postat av: jarre

vadå så du kommer inte kunna kröka på rhodos ?

2009-07-08 @ 11:19:12
Postat av: linn

jannica... fkb!

2009-07-08 @ 12:50:23
Postat av: Jannica

Haha unge :D

2009-07-08 @ 12:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0