brist på fantasi

Idag köpte jag,elin, hille & mikaela med oss mat från CC och gick ner till vby hallen för att kolla på lite fotboll innan vi började. Ett tecken på att M är samma lilla devil som alltid... haha

H -
oj kolla (en killes + kort, bankomat kort, ID osv..)
M - ohhh kan inte jag få + kortet! har inget!
L - men nej fett taskigt, lämna in det istället..
H - ja fett taskigt ju
M - men snäällaaa jag behöver + kortet!! vad fan har hänt med er?!
H - vi har mognat! haha
(hille går & lämnar det och felix ropar upp namnet så grabben får tbx sina grejer. Sen frågar han sina kompisar som sitter framför oss: shit schysst vem var det som lämna in det?)
M - DET VAR VI SOM GJORDE DET! :D

haha självklart är det bruden som ville ta det ifrån grabben som tar åt sig äran hahaha


Efter första & sista lektionen (eftersom att vi bara hade naturkunskap) så drog vi åter igen upp till vby för att sociala oss med en varsin latte (:
Ingen träning idag wowoo! Tänkte köra pilates med Hille & thessan ikväll men sen ångrade dem sig och skulle gymma fritt istället så ja skippade det, körde lite mage hemma och la mig i badet :)
Hittils har jag klarat mig utan godis & läsk i 28 dagar känner inge sug heller, kompis det går bra nu haha hur går det för dig carrobarro? :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahaha :p vafaaan

2009-01-28 @ 19:35:05
Postat av: Caroline

Det går skeetabra för mig med! :D

2009-01-28 @ 19:54:51
URL: http://carjan.blogg.se/
Postat av: linn

sv M: muhahhaah !



sv C: RHODOS RHODOS RHODOS!

2009-01-28 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0