Att plugga är mysigt om man gör det på rätt sätt!

mätt mätt mätt! De senaste dagarna har jag klarat mig på frukost & sen en ordentlig måltid, hur pass bra det är vet jag inte men it feels good mahaha.
Idag har jag hängt med Carro! hur skönt som helst! Först träffades vi några st i vby för att diskutera resan i sommar och ja shiett vilket kackel haha får se vart vi hamnar tillslut eller rhodos stad är jus pikat men inte hotell..  time will tell!

Ikväll händer det så mycket som ingenting? HAHA jag & mina vänner har jag total tappat festlusten.. Var snack om att dra in till staden & lira lite biljard men fan jag köpte ju en deo idag så jag har inte råd! hahah + den där vanilj saken till vänster så man kan göra vanilj latte, låter som en g rymt trevlig kväll för mig. Har en hel del psykologi kvar att göra! köpte även en t-shirt & trosor hoho, jag vet att jag måste spara mina money men fan inte köpt ngt på as länge så var värd detta!

Nej dags att släcka ner, tända, ljus, på med skön musik, dricka mitt goda kaffe (som typ bara jag gillar), njuta av att jag är ensam hemma ikväll, upp med bärbara framför min "stora" dator, fram med lite psykologi arbeten och plugga ! hihi hur kan det låta mysigt att plugga? 


Ikväll är det wallander! wowoo men beck är klart mkt bättre men men.. Ola rapace är ju med så vafan (a)



PUSS /L 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0