Vilken OTROLIGT onödig morgon!

HAHA alltså....... jag och elin tar oss alla 30 stationer till hökarängen, ringer finen & kollar vart hon är då säger hon högdalen! så vi lite kaxigt ba amä finen fan orka du har åkt så fel!! Men icke då! För isak vår otroligt smarta lärare har skrivit på lappen att: vi ska till högdalshallen i högdalen! MEN han har samtidigt lite längre ner på samma papper skrivit att man ska ta sig till russinvägen 2 i hökarängen där då jag & elin var! Så vi traskar till russinv 2 och möts enbart av massa lägenheter! Vi ba noo här kan man ju inte lira bågskytte.... så ringer anton som är i högdalshallen som säger att vi inte ska vara där för han hade frågat dem i hallen. Fan asso haha så jag ringer micke men då ligger han och sover! Och visade sig att det var imorrn vi skulle dit! KUUUUUUUUUUL! NOT! Så vi fick sätta oss på tuben och åka de 30 stationerna tbx igen! där möttes vi av hille så gick vi till CC och käka innan dagens enda lektion, matte c!  Fan Isak kommer vara lagom kaxig imorrn när vi ska tillbaka till BÖGdalen! Men ska fan visa pappret han skrivit så även han får känna sig lite dum! mohaha

Nu har jag precis kommit hem från stan, vi har tagit lag & enbildsfoto med laget på stadion, som vanligt kommer jag se ut som en säck potatis! Men kragen säger jag bara.. Linn kör alltid med kragen uppåt :) Innan det käkade jag tsm med elin, finen &  hille (läs: nej vi får inte nog av varandra). Har även hunnit med att gymma eftersom dagens bollträning var inställd idag :)

Nu ska jag njuta och avsluta den här dagen tillsammans med mitt goda te :) Har varit på kalashumör idag, men det blir man ju efter för många kaffe & en tur & retur till högdalen på morgonen :) Vi kör en ju på en repris imorrn! men då får man förhoppningsvis lira lite bågskytte mellan resorna också!

Xoxo / Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0