godemorning

först och främst.. vilken jvla natt.. sovit kanske 2h sen var jag tvungen att dra ner på poweryogan också! så nu har jag iaf tränat varje dag den här veckan, känns bra, riktigt sweet! Igårkväll träffade jag som sagt hillgur , vi drog till spången och tog några cider ((: sedan kom felix också och 2 söta vänner till hille :) Kom även förbi lite annat trevligt folk senare :) Vi stötte på 2 stora jvla randoms asso! Har typ tvättat min hand 10 miljoner ggr, OFRESH! 

Nu ska jag ta mig upp till vby snabbt och byta lite saker på gina sedan sätta mig på 116 hem till far... vilket inte var igår precis... Lasse min bror kommer dit också tsm med sin familj, lilla söta livia ohh :)) + mini brorsan om man kan kalla honom för de haha sry patrik :D


dags att tagga pööööhh EKK ! HAHA visst hill (:


    

  


 

Kommentarer
Postat av: Felix

Jag är också söt =)

2009-02-15 @ 12:59:25
URL: http://funkyme.blogg.se/
Postat av: linn

vill inte försäga mig om ngt...

2009-02-15 @ 21:11:30
Postat av: linn

vill inte försäga mig om ngt...

2009-02-15 @ 21:11:31
Postat av: Felix

haha ;)

2009-02-15 @ 23:28:33
URL: http://funkyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0