en dag/kväll hemma hos papi

sådär nu är jag hemma, sitter med en vaniljlatte o myser med skön musik eller a latten är slut men iaf hoho. var trevligt hemma hos papi, mkt bus med gullungen Livia såklart! gosh man smälter när man ser henne! Tog även en titt i mitt rum fan är verkligen aldrig där :// känns lite sorgligt men jaja man märker verkligen att det är mitt "gamla ungdomsrum" haha alla priser man vunnit inom fotbollen...  :) 
kl 21 är det beck som gäller! myyyyyyyyyyyyyyys
fan är riktigt otaggad för skola imorrn + att jag har ont överallt! har blåmärken på verkligen hela benen! och på hakan!! sen har jag as ont i foten & ryggen , svar ja! jag är shleten!

      

1: jag
2: docksöta livia
3: världens sötaste livia
4: priser
5: priser
6: 2 gothia cup guld, 1 gothia silver & EM guld

Kommentarer
Postat av: guess who (a)

besviken att du inte tog ngn bild på Lasse :O haha ;p

2009-02-15 @ 23:24:37
Postat av: linn

HAHA i did! nu blir han glad när han läser kommentaren haha

2009-02-16 @ 08:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0