brist på fantasi

hejsvejs! nu känns det bra med vårt projektarbete! vi är inne på slutspurten! Var inne på station idag och jobbade med fingeravtrycken osv.. hihi sen drog vi ut på stan på jakt efter min fina heidi klum t-shirt! och vet ni?! jag hittade den :D wihuu, blev lite annat också, även min efterlängtade ramones fick följa med hem + ett par svarta leggins med dragkedja nere och ett grått baslinne.. min ekonomi tillåter inte det här alls men men... kläder är kläder.. linn kan inte vara på stan och sedan komma hem tomhänt, det liksom går inte.

jag orkar ingenting ikväll är fortf. trött & sliten efter veckan så ska bli skönt med en dag helt ledigt från träning. blir myspys ikväll (a) men jag kan ju säga såhär att: tröjorna gjorde min dag! haha inga sura miner här inte ((:tack hille!!!


Kommentarer
Postat av: J

vart hittade du heidi-tröjan då? :) hohoho

2009-02-06 @ 18:13:29
Postat av: linn

det skulle du allt gärna vilja veta vaaa :D

2009-02-06 @ 19:12:57
Postat av: S

Vart har du köpt tröjan?? Heiditröjan alltså:)

2009-02-07 @ 14:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0