bara för att jag såg min älskling på träningen

hejsvejs. det var en galet skön och rolig träning :) det gick rätt bra hihi, väl hemma tänkte jag faktiskt knata ner till gymmet men det stängde om 40min så orkade inte. Istället hoppade jag in i duschen, gick ut med hundarna och gjorde min egna vanilj latte, hur sweeet som helst! Som ni märker blev det ingen utekväll allting sa emot. Sitter och myser med hille på andra sidan datorskärmen iställe :) Tänkte passa på att tipsa om en bra sak om man vill få rakt hår istället för att platta det varje morgon vilket slite grymt på håret!! Det är från nivea och man bara kletar in lite i fuktigt hår & sedan borstar man det så blir det rakare hihi :) funkar faktiskt riktigt bra, brukar ta det då & då istället för att platta så att inte håret tar alltför mkt stryk!

Imorgon har jag ingen skola (läs: igentligen en lektion) men jag ska fixa mina naglar! wihu alltid lika skönt :)
puss

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0