B-DAY

med en enkel tulipan på min märkelsedag ......  sanningen är att hille skrev den när hon grattade mig och det var först då som jag fick reda på vad man faktiskt sa.. har alltid bara nynnat när "märkelsedag" komit mohah anyway! 19 barre nu, känns skönt faktiskt en skön ålder (:  När jag fyllde 18 var jag i Thailand även när jag fyllde 17...  vad hände? haha nej men det blir en rolig dag! Ska alldeles strax knata ner till gymmet och ojoj vad jag ska träna! Hille joinar mig sedan drar vi upp hit. Ikväll kommer några brudar hit så ska vi käka och föra efter det är det UTGÅNG!! men vart?



  
min mami väckte mig 07 imorse med hennes ljuva stämma


 


Kommentarer
Postat av: markus

BEmärkelsedagen är det faktiskt :)

2009-03-01 @ 00:40:49
Postat av: linn

me jahapp.. :p

2009-03-01 @ 08:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0