Är det så här det känns att va lycklig?

vad-fan-ska-man-ha--sig-imorrn--kryssningen-?

där har ni dagens/kvällens stora fundering. har nu testat allt i garderoben ett x antal ggr och tro det eller ej men jag har sagt det förr och jag säger det igen... jag har inga kläder!! Iaf inga skor... ohhh ledsen jag blir


 


tröstar mig med en massa snook!underbara, yes! blir så sjukt glad hihi :) och tjejer... (läs: flippgänget) läs vad jag skriver nu... snook oskar är snygg! där har ni en "kändis" som linn kan säga är snygg hihi (: alltså jag driver inte shittttttttt kolla bara på honom här & här  ;) till höger på första & vänster på andra.. se & njut eller neee för han är min

Se mitt stora problem är att mina problem är så pass små att dom knappt räknas som problem när det inte handlar om klädvalet till imorrn....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0