skit tråkigt inlägg typ

helllloooooooooooooooooooooo (!)

va ska man säga .. pallar inte sitta vid datorn när jag är med mickepicke, eller får typ inte (a) haha :p
nejmen bowlade som sagt i fredags det var funny (borde göras oftare) =) men sen drog jag och träffade micke, kollade på idol och faaaaaaaaaaaaan ... aja final nästa fredag och spelar ingen roll vem som vinner...

igår blidde det en lååång sovmorgon (: sen fixade vi lite och drog & såg på bio , new moon :) trodde jag skulle bli sjukt besviken pga allas betyg på den men nejdåe den va helt okej =) ungefär som jag förväntat mig :p tror dock att de eller den kommande kommer vara bättre (: med tanke på böckerna ;) efter bion fixade vi mat och då va klockan helt plötsligt redan 23 haha sjukt, dagen avslutades med filmen festival hihi så blev rätt sent =)

idag fixade jag mina naglar, köpte lite i vby och träffade mamma för att äta lunch och lite.. sen nu snart komemr patrik & thessan hit men hinner inte chilla med dom så länge för har bollträning.. efetr den ska jag träffa micke för idag har vi 2 månader hähää :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0