ME LOVE YOU STJÄRT

tvekar på att det finns något som jag inte skulle kunna berätta för dig .
så fort det dyker upp något så är det dig jag pratar med, dig ska man vara rädd om - mycket!
var en period i högstadiet då vi knappt pratades vid! tack och lov att det inte fortsatte så, vad fan skulle jag ta mig till? Kan inte minnas att vi nångång "bråkat" det finns inte i vår värld för det absolut bästa med dig är att så fort det inte blir som man tänkt sig så bara rycker du på axlarna och säger ja det var ju synd va ska vi göra nu då?
Du gör det du känner för och bryr dig inte om du skulle "skämma" ut dig istället bara skrattar du åt det .
Du är social och öppen, en humor som bara du kan ha och ett riktigt smittande skratt!
Skulle kunna säga att du är min bästa vän?eller? du är ju ändå min bästa vän så då borde ja ju kunna säga så =) 





blir så sugen på att sticka iväg med dig till värmen! utforska världen ! :D
mycket planer men inte mkt gjort ? haha fan allt är ju klart bara pengarna som fattas xD


men nu snart är det bollträning och josskoss hämtar upp mig haha sweet :) ska bli ruligt att träna (:


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh du e så gullig! Vilket fint inlägg <3

2009-12-17 @ 00:32:09
URL: http://caronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0