Catja är ju pinsam



okej eh hörde den här tidigare idag i carros blogg och sen nu när jag skulle se vem det var som sjöng så var det CHRIS BROWN ?!?! haha fan va otippat :p har förväntat mig någon liten pojke, b-kändis typ :p haha men me like

annars då, träningen gick rätt bra =) de va kuul känns bra med träningen nu, orkar mycket mer :D bara för det så ska jag dra ner till gymmet imorgonbitti innan jag ska leka med anna och springa igen =) kul när det går bra!


sen sist! mina åsikter kring paradise hotel !

# greta är fett göllig , me like her
# kristoffer är också söt
# Catja hatar jag USCH äcklig hon är så jvla barnslig så det är pinsamt
# andreas har jag ogillat tills idag!? så får väll se vad som sker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0